Dzisiaj jest: 20.4.2024, imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha

Dyskusja ogólna

Pisz o czym chcesz byle nie łamać regulaminu i nie spamować.
Dodaj odpowiedź

Miłość do muzułmanki

rozpoczęty 4 lata temu przez Jak_kub
2020-03-23 02:38 46%
Cześć wszystkim! 
jestem w niestypowe sytuacji, poznałem jakiś czas temu piękną, mądrą, zabawną kobietę. Ja mam 27, a ona 19 lat. Problemów jest kilka, pierwszy jest taki, że jestem jej nauczycielem, uczęszcza do technikum, ja jestem w nim zatrudniony... M. jest zawsze uśmiechnięta, często ze sobą rozmawiamy, potrafi przyjść do mnie na przerwie i po prostu zapytać jak się czuję, jest bardzo troskliwa. Nie będę kłamał, bardzo mi się podoba i jestem w niej na maxa zauroczony :/ .. pierwsze pytanie co powinienem zrobić? Zbliżyć się do niej? Czy odpuścić?..  druga sprawa jest taka, że M. Jest muzułmanką, obawiam się tego, bo wiem, że jej rodzice są bardzo religijni, nie raz się śmiała, że rodzice za rozmowę ze mną by urządzili jej piekło..  ludzie nie wiem co robić, w aktualnej sytuacji nie mam z nią kontakt poza mailowym, tęsknię za nią. Pomóżcie, doradźcie ! Dzięki ! 
odpowiedziano 3 lata temu przez Paquita32
2021-07-08 08:49 49%
Chyba nie pozostaje nic innego, jak poznać muzułmańskie zwyczaje. I rozegrać to tak, jak ich prawo, obyczaje pozwalają. Czyli zdaje się najpierw załatwić sprawę z rodzicami, a ją postawić przed faktem dokonanym, że będzie Twoją żoną :D
A jak jej się nie spodoba, to od razu wystąpić o rozwód. Z cywilnym problemu nie będzie, a jak wygląda unieważnienie małżeństwa w islamie, to też kompletnie nie mam pojęcia. Trzeba poszukać jakiegoś mułły albo innego imama.
odpowiedziano 3 lata temu przez Paquita32
2021-07-12 11:24 48%
Jeszcze a propos cywilnych rozwodów, to na https://rozwodznim.pl/rozwod.html można znaleźć przystępne, zrozumiałe kompendium niezbędnej wiedzy prawnej.
Tylko że sami wiemy, jak muzułmanie podchodzą do prawa państwowego. Religijne ma u nich pierwszeństwo - nie wiem czy zawsze, ale na pewno często.