Dzisiaj jest: 4.12.2022, imieniny: Barbary, Hieronima, Krystiana

Gumy treningowe – jakie wybrać?

Dodano: 2 miesiące temu Czytane: 1290 Autor:
Redakcja poleca!

Czy wiesz, że trening w domu z gumami oporowymi jest mega efektywny i przyjemny!?

Gumy treningowe – jakie wybrać?
Trening w domu to dla niektórych jedyna możliwość aktywności. Część z nas nie ma czasu wyjść na siłownię, niektórzy się wstydzą, a jeszcze inni nie wiedzą, co mieliby tam robić. Dużo osób zaczyna od treningów w domu i dopiero gdy, nabierze trochę wprawy i pewności siebie wyrusza na siłownię.
Domowy trening to również dobre rozwiązanie dla mam, które nie mają z kim zostawić swoich pociech. Dużym plusem takiego treningu jest to, że nie potrzebujemy wcale góry sprzętu. Na początek wystarczą gumy treningowe albo tak zwane gumy oporowe.
Kolejnym plusem takiego rozwiązania jest to, że nie musisz na początku niczego umieć. W Internecie jest mnóstwo treningów dla początkujących. Wyposażona w gumy treningowe zaczniesz swoje treningi od postaw. Tak naprawdę wystarczy Ci trochę wolnej przestrzeni, smartfon, laptop albo TV oraz zestaw gum treningowych.

 

Gumy treningowe – jakie wybrać?


Ogólnie gumy oporowe możemy podzielić na dwa typy. Zwykłe dłuższe (bardziej do treningów siłowych) i mini band (te będą przydatne bardziej do treningów mięśni nóg, pośladków, ud, brzucha). Naszym zdaniem najlepiej kupić sobie od razu dwa zestawy. Chyba że nie chcesz wzmacniać mięśni ramion i ogólnie góry ciała wtedy wystarczy kupić zestaw mini band. 
 

Dlaczego zestaw ?


Różne ćwiczenia, angażują różne mięśnie dlatego powinno się pracować na różnych obciążeniach. Mając zestaw gum będziesz mogła od razu dobrać taką gumę by trening nie był zbyt lekki. Pamiętajcie, na treningu musimy się trochę zmęczyć.
 
Zestaw takich gum mini band wystarczy Wam na długi czas:
• guma zielona: 600x50x0,5 mm; 5 - 7 kg
• guma niebieska: 600x50x0,8 mm; 8 - 15 kg
• guma żółta: 600x50x0,9 mm; 13 - 20 kg
• guma czerwona: 600x50x1,1 mm; 15 - 22 kg
• guma czarna: 600x50x1,3 mm; 18 - 25 kg



Właśnie takie ćwiczenia jak wyżej możecie robić z takimi gumami. Wasze pośladki zapłoną. Po skończonym treningu gumy pakujemy do woreczka, chowamy matę i nie zagracamy domowej przestrzeni. 
 

Gumy oporowe – dobry dodatek do mini band.


Jeśli zależy Ci na kompletnym domowym treningu warto połączyć dwa zestawy. Gumy mini oraz dłuższe gumy do treningu siłowego. 
Nie bój się nie urosną Ci „męskie muskuły” od ćwiczeń na gumach. Może za to poprawić się wygląd ramion, napięcie skóry oraz Twoje samopoczucie. Warto trenować chociażby 2 razy w tygodniu. 

Połączenie takich dwóch zestawów daje nam w sumie 9 gum. Taki arsenał pozwala zrobić kompletny trening całego ciała w domowym zaciszu. Nawet więcej. Połączenie tych zestawów gum daje naprawdę spore możliwości ćwiczeń. 

 
Tutaj możesz zobaczyć ten drugi zestaw gum:
• guma zielona: 2000x45x5,3 mm; 23-57 kg
• guma niebieska: 2000x33x4 mm; 16-39 kg
• guma czarna: 2000x23x4,5 mm; 12-30 kg
• guma czerwona: 2000x13x5 mm; 7-16 kg



Jeśli nadal nie jesteś przekonana, to możesz tutaj zobaczyć przykładowy trening z takim gumami. Filmik z kanału Wojtka z zrzucbrzuch.com 

https://youtu.be/oORBMQ-Wqkw

Dodatkowo dla naszych czytelniczek mamy rabat 10 % na wszystkie zakupy w K-sport 

Z kodem „zrzucbrzuch” macie 10 % rabatu na całe zakupy. 



Pamiętacie ! Najgorzej jest zacząć ! Potem trening stanie się codziennością. 
Nie musicie od razu kupować karnetu na siłownię. Dobry trening można zrobić w domowym zaciszu !
Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Ukryj formularz
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku.
Zostań konsultantką AVON. Zgarnij nawet 45% rabatu i ciesz się najlepszymi kosmetykami! Rejestracja Avonu jest zupełnie niezobowiązująca i gwarantuje Ci niskie ceny oraz dodatkowe bonusy.